2018. május 16., szerda

Tengeri sószappan

Már elég régóta kacérkodtam a sószappan gondolatával, és végre ennek is eljött az ideje.

A tengeri só lehetővé teszi, hogy bőrünk képes legyen magától regenerálódni, éppen ezért használható minden egyes bőrtípusra, nem kell attól tartani, hogy esetleg kiszárít, mint ahogyan tévesen gondolnánk. A só természetes fertőtlenítő és összehúzó hatású, segít a gyulladások csökkentésében is. Főként a bőr ellenálló képességét növeli, antibakteriális hatása révén tisztítja és fertőtleníti a gyulladásos bőrállapotokat. Használata nem tömíti el a bőrt, így az továbbra is lélegzik. Harmonizálja a túlzott faggyútermelődést, pattanásos bőr esetén segíti a hormonháztartást egyensúlyba hozni, valamint gyulladáscsökkentő hatású. Serkenti a vérkeringést, az anyagcserét, ezáltal frissebbé varázsolja a bőrt.
Mivel a sószappant nehéz szeletelni, ezért a formák mellett döntöttem, amibe már a szappanosodás után a pillangós pecsétet nyomkodtam. Színét kék kozmetikai pigment adja, amivel magát a sót színeztem, majd ezt adtam a szappanmasszához.
Ha a tengerre gondolok, mindenképp valami friss illat jut eszembe, így ezek után minden ehhez hasonló illatot belepakoltam ami a kezem ügyébe akadt. Borsmentát, eukaliptuszt, fenyőt, kubebaborsot és még egy kevés citromfüvet is kapott. A végeredmény egy igazán frissítő, élénkítő és vérpezsdítő illat lett. Hatásukat illetően pedig összességében a szappan fertőtlenítő, segít a túlzott faggyútermelés helyreállításában és kiválóan alkalmas a pattanásos bőr kezelésére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése