2012. január 7., szombat

Shea vajas menta szappan


Elsősorban pattanásos és szeborrhoeás bőrre szántam ezt a szappant, de a benne található ápoló olajok minden bőrtípus számára kedvezőek. Így az is használhatja, aki csak szereti a menta illatát, ami igazán frissítő és segít a fejfájás csillapításában is.

Az összetevők a következőek:

- Shea vaj: a bőrt finomabbá teszi, a ráncokat lágyítja, a bőrirritációkat, pattanásokat csökkenti. A benne található E-vitamin és béta-karotin bőrpuhító, regeneráló hatású
- Olíva olaj: Kényezteti és nyugtatja a bőrt, növeli a bőr immunitását, javítja a többi összetevő hatásfokát. Gazdag A és E-vitaminban. A megviselt bőr kezelésére és a hegesedés gyógyítására is rendkívül megfelelő.
- Borsosmenta: élénkít, hatásos a pattanásos bőr kezelésére, megszünteti a viszketést, fájdalom csillapító, serkenti a bőr vérkeringését.
- Csalán: bőrtisztító, ugyancsak hatásos a pattanások kezelésében, antibakteriális, zsíros bőr ápolására is kiváló.
- Kozmetika pigment: enyhe összehúzó, fertőtlenítő hatásuk van. Szeborreás, aknés bőr kezeléséhez.

A lúgot borsmenta teában oldottam fel. Színét a csalánportól kapta, amit pudingosodáskor tettem bele, egyik felébe pedig egy kevés kék kozmetikai pigmentet is kevertem, és így öntöttem formába. Illata tiszta borsmenta olaj, ami enyhén toxikus, nem irritáló, nem érzékenyítő és nem fototoxikus. Borsmenta tartalma miatt alkalmazása 5 éves kor alatt nem ajánlott!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése