2014. február 12., szerda

Valentin napi habszappan


Nem vagyok egy nagy Valentin napos, de mivel vannak akiknek fontos ez a nap, nem vetettem meg a valentin napi szappan gondolatát. :)

A szappan alapja egy egyszerű habszappan recept, pálma-, kókusz- és olíva olajból. Ezúttal nem formákba öntöttem, hanem egy nap után kerültek felvágásra. Nem kis feladatnak bizonyult, mivel a szappan eléggé törékeny még ebben a formájában, de hát még van hová fejlődni. 

Illatnak ylang-ylang illóolajat kapott, aminek illata nyugtató, szellemi frissességet idéz elő, és nem utolsó sorban afrodiziákum. Az utóbbi miatt is esett elsősorban erre a választásom. De kozmetikai szempontból sem elhanyagolható, mivel képes a faggyúképződés szabályozására, és hasznos a vegyes bőr ápolására.

Díszítésnek azokat a piros szívecskéket használtam fel, amiket még korábban készítettem el. Tetejét pedig arany és ezüst színű ételfesték porral szórtam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése